Home Sweet Home.

18 november 2017 - Hooge Zwaluwe, Nederland

En toen waren we al weer een paar weken thuis!

In de laatste week heb ik nog een aantal dingen kunnen doen die ik heel graag wilde. Het snorkelen met de zeeleeuwen, geen zeehonden, maar zeeleeuwen dus.. dit ging eindelijk door en was echt fantastisch! tientallen zeeleeuwtjes groot en klein zwemmend om je heen en onder je door. Bizar en wat een ervaring.

De een na laatste dag wilde ik naar cape point en kaap de goede hoop. Wat een tegenslag die dag haha.. nu kan ik lachen, toen was het meer huilen... Van het verkeerde adres in de navigatie, naar geen internet en belminuten meer, op zoek naar een Mac Donalds met gratis Wifi.. na een uur zoeken gevonden en een Vodacom shop opgezocht.. beltegoed en data gekocht.. op naar de goede locatie voor mijn Red-Bus tour... of toch niet? na 2 uur in de file was ik er helemaal klaar mee en ben ik naar huis gereden! gelukkig had ik al stress door het schoonmaken, inpakken en een Nicholas die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Ik hoop dat hij dit niet leest voordat ik mijn borg volledig terug heb! ;)

Laatste dag.. elke keer als ik tafelberg op wilde wat het te mistig of te winderig, waardoor de kabel niet ging. Deze allerlaatste dag was prachtig en ik besloot in de ochtend toch gewoon nog te gaan! schoonmaken en inpakken? Ach dat komt wel.. grootste deel had ik gelukkig de vorige dag al gedaan, aangezien ik zeeën van tijd had na mijn mislukte poging op een dagje uit.

Florian ging met me mee en Tafelberg was Ge-wel-dig. Helaas moest ik op tijd weer thuis zijn, dus we hebben niet de hele berg kunnen bewandelen. Foto's zeggen genoeg denk ik.

De laatste dag Heartlands was heel bijzonder. Ik heb Eunice gelukkig nog kunnen zien en gedag kunnen zeggen. De kinderen heb ik heel heel snel hoi en doei gezegd, omdat ik er de vorige keer al niet droog vandaan kwam. Nu hoorde ik deze week dat de Lieve Valentino geadopteerd wordt door een Nederlands gezin! nog geen uur van me vandaan! Heel erg leuk. Blij dat dit jongetje de kans krijgt om op te groeien in een liefdevol gezin met een geweldige toekomst om naar uit te kijken!

Wat is het weer lekker om thuis te zijn ook! Heerlijk om weer dichtbij de mensen te zijn waar ik het meest van houd. Plus ik heb de frikandellen gewoon enorm gemist.. niet normaal! ;)

Dit was een ervaring die ik nooit zal vergeten!

Alle lieve kinderen, werknemers, vrijwilligers en donateurs bij Heartlands bedankt!

Alle lieve mensen waar ik in deze korte tijd enorm van ben gaan houden :) Ik zal jullie missen en hopelijk een aantal tot snel en de rest.. till we meet again!! <3

Zuid-Afrika tot snel!

1. Paps:
    19 november 2017
    Geweldige tijd in een geweldig mooi land. Mooie ervaring geweest. Maar ik ben blij dat je weer gezond en wel bij ons terug bent.

Xxxxx
    Paps