Nog 2 nachtjes!

30 augustus 2017 - Hooge Zwaluwe, Nederland

Nog maar 2 nachtjes en dan is het zover....  Zuid-Afrika!

2 maanden vrijwilligerswerk in bij  'Heartlands baby Sanctuary'. Misschien dat veel mensen zich afvragen wat de reden is dat ik hiervoor heb gekozen...  Naast de reden dat ik het land heel graag wil zien, wil ik ook graag mijn steentje bijdragen aan de mensen die het minder goed hebben en dat zijn er een hoop. Dus waarom zou ik dat dan ook niet doen? Waarom niet de 2 dingen die ik graag doe combineren? Plus het is zeker een extra puntje op mijn CV ;)

De visie van de organisatie: ''It is every child’s birth-right to belong''. De kinderen die hier komen zijn door ouders of verzorgers verlaten, mishandeld, verwaarloosd of hebben een (levensbedreigende) ziekte. Heartland's zorgt voor een tijdelijk verblijf en geven hen de liefde en zorg dat elk kind verdient.

Naast deze ervaringen ga ik in de weekenden en avonden volop genieten van wat het land te bieden heeft! Van een mooie wandeling naar de Tafelberg & Lion's head, walvissen langs de kust zien zwemmen tot genieten van de prachtige natuur. De lente is nu net daar begonnen, dus ik zal aan jullie denken in de herfstachtige maanden! .. :)

Ik hoop dat het een onvergetelijke tijd wordt!

Mocht je dit nu lezen en iets extra's willen betekenen voor deze kinderen en bijvoorbeeld een kleine donatie sturen? Stuur mij dan een Whatsappje, berichtje via facebook of een mailtje. Ik zorg dat deze donatie bij de kinderen terecht komt!

E-mail: [email protected]

Je kunt je aanmelden voor de mailingslijst, dan krijg je een mailtje zodra er iets nieuws te zien is op deze site!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Paps:
    Lieve Deb,
    We zijn ontzettend trots op je. We hopen dat het een fantastische ervaring voor je zal zijn en dat je over twee maanden weer gezond en wel bij ons terugkomt. We zullen je enorm missen, maar gelukkig kunnen we je hele reis op deze manier volgen.
    Paps
  2. Mams:
    30 augustus 2017
    Lieve Deborah geniet van deze bijzondere gebeurtenis dit gaat een heel bijzonder plekje in je hart krijgen. Ik ben zo trots op je dat je dit gaat doen, maar zal je enorm gaan missen natuurlijk.
    Het is je zo gegunt na alles wat je de laatste jaren hebt mee moeten maken.
    Heel veel plezier en we kijken uit naar al je verhalen. Liefs mams
  3. Laura viellevoye:
    Hee lieverd,

Geniet van je reis en heel veel succes en plezier! Het is je gegunt. Ik ga zeker je verhalen volgen!
    Kom gezond en wel terug thuis in Nederland meid!

Xxx
  4. Wina:
    Hey lieve Deb!
    En ineens is het bijna zover! Heel veel plezier en succes. Ik kijk nu al enorm uit naar al je verhalen van deze bijzondere reis!

Liefs Wina
  5. Maarteke en Sjoerd:
    Lieve Deborah
    Heel veel succes en plezier daar en we gaan je volgen. Maak er een onvergetelijk avontuur van
    Liefs
    Sjoerd en Maarteke Mees en Huub
  6. Leen:
    Hi Deborah,

Het is wel spannend, hoor, zo'n reis naar het verre Afrika. Maar je gaat er ongetwijfeld mooie ervaringen opdoen. Pas goed op jezelf. Ik ga je zeker volgen! Ben benieuwd naar de verslagen.
    Leen
  7. Janet:
    Lieve Deborah

Heel veel plezier in Zuid Afrika.
    Geniet van al het moois wat dit land te bieden heeft, maak mooie herinneringen en gebruik je kwaliteiten, opleiding en persoonlijkheid bij de kinderen.
    Zij zullen van jou genieten.
    Liefs Janet
  8. Marco:
    Hai Debje,

Nou, het is bijna zover!
    Hoop dat je daar een geweldige tijd hebt en ben benieuwd naar je reisverslagen. Wees voorzichtig enne niet teveel
    'die dorp rooi gaan verf' in het weekend hè...

Liefs Marco
  9. Deborah Nobels:
    30 augustus 2017
    Wat enorm lief allemaal! Ik doe voorzichtig en ga zeker genieten
  10. Vera:
    31 augustus 2017
    Wat tof dat je dit gaat doen. Ik wens je een hele goede tijd toe, dat je veel ervaringen mag opdoen en daar veel van betekenis kunt zijn. Zal je blog in de gaten houden ;) Liefs Vera
  11. Koos:
    31 augustus 2017
    Wens je een hele fijne tijd ,Opa vind het fijn dat je zo wil inzetten voor andere mense we zullen je volgen en bidden voor julie dikke kus
  12. Collette:
    31 augustus 2017
    Lieve Deb, nog maar 'n paar uurtjes voordat je instapt en aan je Zuid Afrika avontuur begint. Maak er iets moois van en geniet.
    Liefs, Collette